czwartek, 21 listopada 2013

26. Syzyf i syf

Hmmm... nie wiem o co ostatnio chodzi Pani. Strasznie się na mnie wkurza, kiedy zmieniam sobie w najlepsze sierść z letniej na zimową. Twierdzi, że "moje kłaki są wszędzie", czyli podobno oprócz tego, że są w łóżku (to oczywiste, przecież tam śpię!), to są też w każdym posiłku. Nie wiem też o co jej chodzi z tym Syzyfem. Mówi, że przez moje kłaczki w domu ciągle jest Syzyf, a sprzątanie tego, to syfowa praca... A może odwrotnie? Nieważne!
No i te koty! O co jej chodzi z kotami?! Że niby jakieś koty pod łóżkiem zostawiam... Niemożliwe, żadnego kota nie zostawiłabym w spokoju, gdyby panoszył się bezkarnie po moim mieszkaniu! Co to, to nie! Nie wiem, gdzie Pani te koty widzi, ale niech tylko jakiś wpadnie w moje łapy!
A jeśli chodzi o sprzątanie, też chętnie pomagam! Podobno trwa rewolucja śmieciowa, i jakaś Unia zażyczyła sobie, żeby wszystkie wyrzucane opakowania po żywności były umyte. No cóż... Dla mnie bomba! ;)




A kubek dla wielbicieli psiej sierści w jedzeniu kupicie tutaj:

 


5 komentarzy:

  1. Super blog! :)
    Fajnie opisane. Moja Nutka gdyby zobaczyła kota chciałaby się z nim bawić jego ogonem xD
    Zapraszamy do nas: swiat-nutki.blogspot.com
    Pozdrawiamy, Marta&Nutka

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha zdjęcie wylizującego pisełka kubek cudne. <3 Baddy uwielbia wylizywać tak kubeczki po np. jogurcikach.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. BOSKI, jakie oczyska :***
    Zapraszam do mnie
    zatollerowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubek świetny, już go widziałam. Blog też świetny, napisany z humorem. Fajnie, bo przez psie punkt widzenia określasz też charakter psa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek przecudny, jestem zainteresowana kupnem, u nas "otwierasz lodówkę a tam psia sierść" :D

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze komentarze. Zostawiajcie też adresy Waszych blogów. Proszę nie zostawiać komentarzy w stylu "Obserwacja za obserwację", wystarczy adres bloga - jeśli będzie dla mnie interesujący, na pewno dodam do obserwowanych! :-)