środa, 13 listopada 2013

24. Liebster Blog Award według Bony


Ach te człowieki! Pani wkradła mi się na bloga i odpowiedziała za mnie na pytania zadane w ramach Liebster Blog Award. Chyba muszę zmienić hasło dostępu! ;)
Dziś będzie więc powtórka z rozrywki, jeśli mogę tak powiedzieć, czyli moje psie odpowiedzi.


1. Lubię ludzi którzy...
Właściwie, to ludzi nie lubię. Chyba, że fajnie pachną jakimś innym psem, jedzeniem, dają mi smaki albo dużo głaskają. Lubię Mamę Pani, bo daje mi kiełbasę i surowe mięsko, gdy pomagam jej przygotowywać obiad :)

2. Czego się boję...
Samotności i tego, że wrócę do schroniska. Nie było tam wcale źle, ale jednak wolę swoją michę, ciepłe łóżko i towarzystwo własnych człowieków.

3. Ulubione słowo?
Smacznego! Pani tak mówi, gdy skończy przygotowywać mi popołudniowy posiłek. To słowo dobrze mi się kojarzy :)

4. Motto życiowe lub cytat?
Adoptując jednego psa nie zmienisz całego świata, ale świat zmieni się dla tego jednego psa. Takie życiowe! :)

5. Ulubiona książka lub film*
Książek nie jadam, więc nie wiem, ale zdarzyło mi się zjeść ulotkę, podejrzewam, że smakuje podobnie. A ponieważ ulotki są pyszne, to książki pewnie też :)
Jeśli chodzi o filmy, to zjadłam ich kilka i nie mogłabym zdecydować, który był moim faworytem, smakują podobnie. 

* zaraz, zaraz... Po odpowiedziach Pani stwierdzam, że chyba chodzi o ich czytanie/oglądanie, a nie o zjadanie. Hmmmm... książek nie czytam, a filmów fabulanych nie trawię (o! znowu jest o jedzeniu!), tzn. nie lubię. Za to z dokumentalnych interesują mnie filmy na Animal Planet, zwłaszcza seria o szczeniętach "Słodkie dzieciństwo" (ang. "Too cute").

6. Twoja ulubiona rasa psa
Oczywiście moja, czyli "rasa mieszana" :)

7. Dlaczego pies?
Nie wiem dlaczego jestem psem, tak wyszło. Chociaż podobno wykazuję też cechy kozy, kota i robię miny jak surykatka. Na szczęście surykatki są słodkie (widziałam na Animal Planet), więc odbiorę to jako komplement. 
A na pytanie "dlaczego człowieki?", odpowiem, że człowieki są super! Dają jeść, miziają za uchem, pozwalają mi spać w łóżku. Ale najważniejsze, że SĄ. Moje własne człowieki! :)

8. Co Cię uspokaja?
Jak zostaję sama, to lubię coś żuć i gryźć. Kocyk, kołdrę, płytę CD, co tam akurat wpadnie mi w zęby...

9. Jak spędzasz czas ze swoim psem?
Hmmm... nie mam psa, ale Państwo obiecali, że jak będziemy mieli większe mieszkanie, to będzie drugi pies, żebyśmy mogli wspólnie psocić ;)
A jeśli chodzi o wspólne spędzanie czasu z Państwem, to zgadzam się z odpowiedziami Pani - są to głównie spacery, a frisbee mnie nudzi. Pani zapomniała tylko dodać, że zdecydowanie za dużo czasu spędza przed TV lub komputerem...

10. Czy pies myśli?
Oczywiście! A myślicie, że kto pisze tego bloga?! ;)

11. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu
Rodzina. Jej zdrowie i szczęście :) 


Wybaczcie, że nikogo nie nominuję, ale Pani zrobiła to za mnie. Cieszę się, że udało mi się też w końcu wypowiedzieć w swoim własnym imieniu. 


1 komentarz:

Czekam na Wasze komentarze. Zostawiajcie też adresy Waszych blogów. Proszę nie zostawiać komentarzy w stylu "Obserwacja za obserwację", wystarczy adres bloga - jeśli będzie dla mnie interesujący, na pewno dodam do obserwowanych! :-)