wtorek, 14 stycznia 2014

42. Kilka słów o... obroży Hurtta Pro

Mam kilka par szelek, ale to już wiecie. Mam również kilka obroży, dokładnie trzy sztuki (już teraz, bo jedną zjadłam ;) ). Ponieważ u Pani w pracy postanowiono zrobić zbiórkę dla psiaków ze schroniska, Pani znalazła pretekst, żeby kupić dla mnie nową obrożę (a starą oddać do schronu). Pierwsza jest zwykła, parciana - dotąd noszona przeze mnie najczęściej. Druga skórzana z metalowymi ozdobnikami, była trochę za duża, kiedy byłam troszkę szczuplejsza, ale teraz jest OK. No i ostatnia, to obroża fińskiej firmy Hurtta.
Kolekcja Pro, jest przeznaczona głównie dla psów aktywnych i pracujących. Wykonane są z najwyższej klasy materiałów, są wygodne dla psów ze względu na neoprenową piankę, jaką wyłożona jest wewnętrzna strona obroży (i szelek, bo linia Pro, to także szelki typu norweskiego). Dla bezpieczeństwa psiaków w obrożę wpleciono odblaskową taśmę 3M, widoczną nawet z dużych odległości. Wewnątrz znajduje się gumowy pasek z miejscem na numer telefonu właściciela. Produkty są dostępne w neonowych kolorach, obroże w wersji pół zaciskowej lub regulowanej, zapinana na klips. Niestety ceny produktów Hurtta są dość wysokie - koszt obroży to ok. 90 zł i sprowadzana jest z Finlandii, więc czas oczekiwania to 7-21 dni). Obroża, którą ja posiadam została zakupiona na wyprzedaży w sklepie TK Maxx za jedyne 8 zł (cena regularna w TK Maxx, to 24,99 zł za obrożę i 54,99 zł za szelki - bez względu na wielkość). Dostępny jest tylko kolor przedstawiony na zdjęciach. Jeśli macie okazję kupić - polecam! Jest wygodna i rzeczywiście solidnie wykonana, do tego nie trzeba jej zapinać, a wystarczy przełożyć przez głowę (w moim przypadku się sprawdza, bo zwykle jestem tak podniecona spacerem, że zapięcie mi obroży, to nie lada wyczyn).




7 komentarzy:

  1. Troszkę może przeszkadzać to w środku na telefon.:) Ale jest piękna!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym sklepie można znaleźć naprawdę świetne rzeczy :D A te obroże i szelki też widziałam, wyglądają na wygodne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. my mamy obroże z łańcuszkiem od Furkidz'a,również mogę gorąco polecić,jest piękna ! we wakacje zakupiłam u weta obroże za 8 zł i trzyma się do dziś,jest świetna i wytrzymała,za tą cenę.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, swietna obroża :D Wygląda na naprawdę bardzo trwałą i wygodną :3
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  5. My mamy właśnie takie szelki! :D Rewelacja! :)
    Pozdrawiamy!
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, nie trzeba kupować adresówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mamy tę obrożę, ale to nie jest kolekcja lifeguard tylko hmm... "podstawowa", lifeguardy różnią się trochę wyglądem (zamiast pasków napisy i neonowe kolory) :D.

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze komentarze. Zostawiajcie też adresy Waszych blogów. Proszę nie zostawiać komentarzy w stylu "Obserwacja za obserwację", wystarczy adres bloga - jeśli będzie dla mnie interesujący, na pewno dodam do obserwowanych! :-)