piątek, 25 października 2013

18. Dzień Kundelka

(...)
Ma numerek i obrożę
i wygląda nie najgorzej, chociaż czasem ktoś zapyta: co to jest?
(...)

To słowa piosenki dla dzieci pt. "Kundel bury". A dziś - DZIEŃ KUNDELKA !
Z tej okazji dostałam od Pana mnóstwo głasków, a od Pani pyszne ucho wołowe, mniam!
Musiałam się Wam pochwalić ;)

A może warto z tej okazji uszczęśliwić jakiegoś kundelka i podarować mu dom? Mnóstwo Miśków, Azorów i Ciapków czeka w schroniskach i fundacjach w całej Polsce. Oczywiście pod warunkiem, że będzie to dobrze przemyślana adopcja, a nie spontaniczny, chwilowy poryw serca. Pies, to nie zabawka!

P.S. Pani ostatnio czytała na forum dotyczącym pseudohodowli opinie ludzi, którzy hmm...delikatnie mówiąc nie lubią słowa "kundel". Podobno jest obraźliwe i ma negatywny wydźwięk (choć wyżej cytowana piosenka budzi raczej pozytywne skojarzenia, a słowo "kundel" jest w niej powtarzane wielokrotnie). A ja jestem kundlem i się tego nie wstydzę! :)

A jaki jest Wasz stosunek do słowa "kundel"?


Mmmmm, delicje!



Nie rób mi zdjęcia, kiedy jem!



Choć tu mój przysmaczku, przytulę cię...



Poświęcę się i rozkwaszę sobie nos, byleby się do ciebie dobrać!



A już jutro, czyli 26.10.2013, na nudzących się miłośników psów z Opola i okolic czeka psia impreza. W okolicach Okrąglaka i Cieplaka odbędzie się Fioletowy Dzień Kundelka, organizowany przez Fundację Fioletowy Pies. W czasie imprezy będzie można skorzystać z bezpłatnych porad behawiorysty i weterynarzy oraz zapoznać się z psami czekającymi na nowe domy. Mnie nie będzie, bo Państwo będą w pracy, ale Was zapraszam serdecznie! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze. Zostawiajcie też adresy Waszych blogów. Proszę nie zostawiać komentarzy w stylu "Obserwacja za obserwację", wystarczy adres bloga - jeśli będzie dla mnie interesujący, na pewno dodam do obserwowanych! :-)