sobota, 29 listopada 2014

109. Butik Z Pazurem

Pewnie wszyscy czytelnicy bloga wiedzą jak prężnie rozwija się branża zoologiczna i w jakim tempie na rynku pojawiają się nowe produkty. Wiecie, na pewno! Matka czyta bowiem Wasze blogi i stąd wie co jeszcze mogłaby kupić, jakie nowości się pojawiły, gdzie je kupić i czy warto :-)
Dziś przedstawiamy Wam Butik Z Pazurem, czyli sklep portalu zpazurem.pl :-)
Matka jakiś czas temu odwiedziła portal, lecz sklep nie robił wtedy wrażenia. Niedawno postanowiła sprawdzić czy coś się zmieniło. I zmieniło się! Jeśli szukacie świątecznego prezentu dla pupila, warto zajrzeć do butiku TUTAJ.

Co możecie znaleźć w sklepie?

Przede wszystkim produkty oryginalne, niebanalne i niespotykane - nie kupicie ich w innym sklepie zoologicznym.
Poza smyczami, obrożami, miskami, zabawkami i produktami do pielęgnacji, w Butiku Z Pazurem można kupić ozdobne muszki dla psa (w sam raz na świąteczną kolację ;-) czy kolorowe poduszki ochronne (alternatywa dla plastikowych kołnierzy weterynaryjnych).






Dla właścicieli małych piesków butik ma w ofercie torby do przenoszenia oraz schodki ułatwiające psiakom wchodzenie na kanapę ;-) Ja takich schodków nie potrzebuję, bo jestem dość skoczna, ale małe chihuahua czy inne yorki mogą mieć problem z wejściem na kanapę (przyznać się, kto nie wpuszcza psa na kanapę?)





I coś co Matkę i mnie (zwłaszcza mnie) zainteresowało szczególnie - legowiska. Mam co prawda swoją klateczkę i w niej materac, ale oczywiście śpię raczej w łóżku, albo, gdy jest mi za ciepło - w fotelu. Z tym, że człowiekowy fotel ma drewniane podłokietniki i nie jest to zbyt wygodne, bo nie można się swobodnie umościć. Upatrzyłam sobie więc w butiku swój własny fotel, w moim ulubionym, czerwonym kolorze:




Teraz tylko pozostaje napisać list do Mikołaja i może okaże się, że jednak byłam na tyle grzeczna, że zasłużyłam sobie na taki prezent ;-)


W butiku są również dostępne legowiska handmade, np. taki oto futrzak (nie wiem czy bym się oparła pragnieniu "wytarmoszeniu futrzaka"):



Oprócz tego spodobały nam się jeszcze domki dla zwierzaków (jedna słodkie, inne eleganckie). Każdy psiak i kot lubi się schować (choć koty zwykle wolą kartony ;-) Jeśli szukacie alternatywy dla prostych psich legowisk - budek, polecamy taki domek :-)



Jeśli Wy chcielibyście zrobić prezent z pazurem Waszym człowiekom, możecie znaleźć coś w zakładce "dla Ciebie". Są tam dostępne t-shirty oraz eleganckie bransoletki i breloki. Jeśli człowieki nie zasłużyły na prezent, ale mimo wszystko chcielibyście coś im podarować, możecie zafundować im gumową gruszkę do zbierania sierści :-p 







* wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.zpazurem.pl


6 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że śmieszny ten sklep :p Bardzo fajne, orginalne rzeczy. Mi ogromnie spodobała się ta branzoletka <3
    Myślę, że ten fotel jest całkiem fajnym pomysłem, ale ja bym takiego nie kupiła xd

    Serdecznie pozdrawiamy ~Ola i Noris
    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sklep. Dużo inspiracji na orginalne prezenty ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, ja już mam prezent obmyślony dla marmurków. Tylko wciąż biję się z myślami czy na pewno chcę wydać tyle kasy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pochwalicie się na blogu po świętach :-)

      Usuń
  4. A wejdę sobie z ciekawości, jeszcze nie widziałam tej stronki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklep przyciąga wzrok, rozważam kupno stamtąd czegoś ładnego:)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze komentarze. Zostawiajcie też adresy Waszych blogów. Proszę nie zostawiać komentarzy w stylu "Obserwacja za obserwację", wystarczy adres bloga - jeśli będzie dla mnie interesujący, na pewno dodam do obserwowanych! :-)