niedziela, 18 maja 2014

74. Tęsknicie?

Tak, wiem. Trochę się ociągam jeśli chodzi o pisanie postów. Wszystko dlatego, że ostatnio kompletnie nic się nie dzieje, a do tego pogoda sprzyja temu "nic się nie dzianiu"... Oznajmiam jednak, że jak tylko pogoda się poprawi, będę częściej zdawać Wam relacje z szarej codzienności ;-) Jak na razie pochwalę się tylko, że dostałam kilka nowych zabawek. Dziś przedstawię Wam jedną, a resztę mam nadzieję wkrótce, w poście na temat całego mojego dobytku. Tymczasem trzymajcie kciuki za rychłe nadejście słonecznych dni i pamiętajcie, że możecie odwiedzać także mój fanpage w internetach TUTAJ. Matka już myśli nad konkursem dla Was, tylko póki co trochę Was mało, więc zapraszajcie znajomych do polubienia mnie (w końcu jak można mnie nie lubić!). :-)

W tym tygodniu dostałyśmy sobie z Bajką takie oto piszczące uśmiechy :-) Zabawka kosztowała jedyne 6,99 zł, ale za to ile radości (co widać po Bajce). Ja swoją postanowiłam zjeść, a komenda "trzymaj" już przestała mnie obowiązywać ;-)




Acha, właśnie (trzeba było edytować, bo zapomniałam o najważniejszym). Dzięki Figusiaa ;3 
Zabawka kupiona w sklepie, do którego Matka nie zagląda zbyt często, czyli w Netto :-) Ale chyba zacznie zaglądać, bo kupiła też 3 rolki słitaśnych różowych worków na kupy (w serduszka!) za jedyne 3,49 zł. Netto potrafi zaskakiwać ;-)

8 komentarzy:

  1. Hahah świetna zabawka! :D Gdzie ją kupiliście? :)
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością zaglądniemy i polubimy funpage:) My też mamy. Uśmiech Bajki prawie jak z reklamy pedigree - świetne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie że tęsknimy :D. Zabawka świetna do zdjęć :).

    OdpowiedzUsuń
  4. prawda pogoda byla do du...y ale od dzisiaj mamy juz sloneczko, jaram sie tym jak dziecko ;) w koncu bedzie mozna z psiakami poszalec

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż za urocza i tania zabaweczka. :D pojawiajcie się częściej na bloggerze !

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam żadnego Netto w okolicy, tylko Biedronka z kartonowymi piłami i plastikowymi tyczkami za 40zł... :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmieszna ta zabawka, bardzo pomysłowa :D. No i jaka cena! W jednym e-sklepie widziałam podobne bodajże za 50zł...

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, wy nie macie o czym pisać, a ja nie mam czasu żeby pisać, ale przede mną ostatnia prosta i pojawią się kolejne posty. Świetna zabawka :)
    vizsla-kepi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Wasze komentarze. Zostawiajcie też adresy Waszych blogów. Proszę nie zostawiać komentarzy w stylu "Obserwacja za obserwację", wystarczy adres bloga - jeśli będzie dla mnie interesujący, na pewno dodam do obserwowanych! :-)